Mučanj - Bard's song M6
Strana 1 od 1
Mučanj - Bard's song M6
MASIV: Mučanj
STENA: Severna
IME SMERI: Bard’s song
PRVI PENJALI: Nikola Đurić i Stevan Obradović
DATUM: 28.02.2015.
OCENA: M6
VISINA SMERA: 200
POTREBNA OPREMA: frendovi, čokovi, gurtne
VREME PENJANJA: 7h
PRISTUP: Od parkinga kroz šumu do ispod prvog velikog grebena u centralnom delu stene. Zaobići greben sa desne strane pa uzbrdo snegom (30°-40º) do vertikalne stene.
Opis smera: Ulaz je kroz markatnu pukotinu na sredini stene, koja se završava previsom (M5). Dalje preko lakog terena pravo gore do drveta dok se ispuni puna dužina užeta. Štand na drvetu. Drugi cug pravo gore, prvih 20ak metara po oborenom terenu (30°) a zatim preko oborene razlomljene ploče (M3) 10ak metara do ispod previsa. Previs zaobići traverzom u levo (3-4m) a zatim nastaviti blago u desno logičnim terenom do karakterističnog ćoška. Štand praviti na drvetu posle pune dužine užeta. Treći cug nastaviti nekoliko metara u istom pravcu a zatim skrenuti levo ka velikom žljebu/pukotini u centralnom delu stene (30ak m). Štand praviti na velikom kamenom bloku. Dalje kroz pukotinu pravo gore (M6, 30ak m). Po izlasku iz pukotine najlogičnijim terenom na vršni deo tog dela stene stene. Štand na drvetu posle pune dužine užeta. Poslednji cug penjati do samog vrha po lakom terenu (M3, 10ak metara).
Silaz: Abzajl niz smer
OPIS DAO: Stevan Obradović
NAPOMENA: Preporučuje se ostavljanje rančeva pred četvrti cug, ukoliko se planira abzajl niz smer. Postoji i mogućnost silaska stazom okolo.
STENA: Severna
IME SMERI: Bard’s song
PRVI PENJALI: Nikola Đurić i Stevan Obradović
DATUM: 28.02.2015.
OCENA: M6
VISINA SMERA: 200
POTREBNA OPREMA: frendovi, čokovi, gurtne
VREME PENJANJA: 7h
PRISTUP: Od parkinga kroz šumu do ispod prvog velikog grebena u centralnom delu stene. Zaobići greben sa desne strane pa uzbrdo snegom (30°-40º) do vertikalne stene.
Opis smera: Ulaz je kroz markatnu pukotinu na sredini stene, koja se završava previsom (M5). Dalje preko lakog terena pravo gore do drveta dok se ispuni puna dužina užeta. Štand na drvetu. Drugi cug pravo gore, prvih 20ak metara po oborenom terenu (30°) a zatim preko oborene razlomljene ploče (M3) 10ak metara do ispod previsa. Previs zaobići traverzom u levo (3-4m) a zatim nastaviti blago u desno logičnim terenom do karakterističnog ćoška. Štand praviti na drvetu posle pune dužine užeta. Treći cug nastaviti nekoliko metara u istom pravcu a zatim skrenuti levo ka velikom žljebu/pukotini u centralnom delu stene (30ak m). Štand praviti na velikom kamenom bloku. Dalje kroz pukotinu pravo gore (M6, 30ak m). Po izlasku iz pukotine najlogičnijim terenom na vršni deo tog dela stene stene. Štand na drvetu posle pune dužine užeta. Poslednji cug penjati do samog vrha po lakom terenu (M3, 10ak metara).
Silaz: Abzajl niz smer
OPIS DAO: Stevan Obradović
NAPOMENA: Preporučuje se ostavljanje rančeva pred četvrti cug, ukoliko se planira abzajl niz smer. Postoji i mogućnost silaska stazom okolo.
Strana 1 od 1
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
|
|