Miličin greben - 08.09.2013.
4 posters
Strana 1 od 1
Miličin greben - 08.09.2013.
Putovanje izvedeno na relaciji: Beograd-Gornjačka klisura
Učesnici: Dejan Radovanović - Deki, Željko Naumović - Naum, Nikola Ajduković - Ajduk
Ispenjan smer:
Miličin greben (IV, IV, IV, III)
Abstrakt: Divan septebarski dan - interesantan smer -sjajna ekipa...
Kraći opis akcije, ispenjane smeri, primedbe, dopune i sl:
Jutro je ukazivalo na to da ce temperatura biti taman.
U pristup krenuli oko 10:30, poceli smo penjanje negde oko 11, a zvezda je vec
pocela da otkriva svoje ćudi, naročito ako se uzme u obzir geografska orjentacija stene.
1
Prvi cug je popela moja malenkost. Probelma nije bilo. Cug je retko boltovan - svega 4 komada
pa su zaglavci i "prijatelji" bili potrebni. Dužina smera je taman za uže od 60m. Ukoliko krenete sa
kraćim užetom, za one koji nisu peli, 15-tak metara ispod pravog standa je solidno drvce koje može da
posluži za istu stvar. Ipak 60-metarac je prava opcija. Pravi stand je u hladovinki, a osiguravanje je
sa podebelog drveta. Ima i trulih grana, treba paziti, neke sam namerno, lagano, polomio.
2
Momci su bili poprilično brzi za trojnu navezu pa smo posle par fotki krenuli i u drugi cug. Deki je počeo,
prešao malu traverzu i krenuo da penje po steni. Stigao gore, osigurao Želju i mene i bez problema smo dovršili
i cug br. II.
Gore smo primetili dve stvari:
-Prva, da je većina biljaka, uključujući i drvo koje služi za osiguravanje osudjena na odumiranje,
sve je prilicno suvo. U narednom periodu cenimo da nece biti bezbedno i trebalo bi bušiti. Ko bude mogao neka razmotri ovu opciju.
-Druga, da smo ostali sa malim količinama vode, na Suncu pomenutom u uvodu ovog izveštaja , a trebalo je popeti još
dva cuga i spustiti se. Mlavu je, 300m niže, isto to Sunce svojim zracima obasjavalo. Izgledala je prelepo...
3
Malo fotkanja i Željko je jedva čekao da krene da vodi. Treći cug je ošišao bez problema, zatim sam išao ja pa Deki. I bez mnogo
predaha, a ni vode, Želja je nastavio u IV cug - neopremljenu trojku.
4
Popeo je 4-ti, osigurao, mi za njim, malo penjanja na početku, nekih 10-15m, sve ostalo je u nekim skokovima, dodjosmo na vrh.
Kuda dalje? Kaže vodič levo pored šumarka nekih 15-20, drvo za abzajl. Važi! Kaže i Pera isto to. Važi! Lutali smo i tražili kako
da se vratimo, a u medjuvremenu iskapili sve zalihe vode. Prodjosmo i šumarak nekako (ako se to tako može nazvati). I dolazimo na
proplanak odakle smo sa leve strane spazili kulu Kudelinova. Možemo i tuda pa na Diskoteku abzajl. Neka! Tražili dalje i
pronašli put kojim se sa grebena silazi bez abzajla, a nalazi se, recimo, 30m od "tog drveta".
Ko nije bio ili prosao, neka čita:
Sa 4. standa (mi smo se tu osigurali) se nastavi po grebenu do stene koja se nalazi nekih 25m napred. Kada ste dosli, možete ici
preko stene - dešnje, a može i oko stene sa leve strane, kroz granje (nije mnogo gusto). Kada se popnete gore, bićete ispred
"onoga" što se zove šumarak. Sa leve strane, bliže ivici se taj šumarak zaobilazi (nije bas mnogo gusto) i ide se nekih 10-15m i
onda izadjete na plato sa kog se desno vide kule Kudelinova. Drzite levu stranu i ubrzo, posle 5-6m cete videti malu padinu u nekom
miksu travuljine i ponekog kamena koja se spusta u kuloar. Tu treba da sidjete i nastavite da se spustate.
Kuloar nas je dalje vodio pored stene sa koje smo trebali da izabzajlujemo , pravo na prokleti sipar. Silazili smo, zedni i umorni,
nekih 30-40 minuta po siparu po kom smo u par navrata izazivali manje lavine kamenja.
Sidjosmo, konacno, podelili opremu i seli na Zaječarsko, pastrmku i riblju čorbu i hektolitar ladne vode.
Učesnici: Dejan Radovanović - Deki, Željko Naumović - Naum, Nikola Ajduković - Ajduk
Ispenjan smer:
Miličin greben (IV, IV, IV, III)
Abstrakt: Divan septebarski dan - interesantan smer -sjajna ekipa...
Kraći opis akcije, ispenjane smeri, primedbe, dopune i sl:
Jutro je ukazivalo na to da ce temperatura biti taman.
U pristup krenuli oko 10:30, poceli smo penjanje negde oko 11, a zvezda je vec
pocela da otkriva svoje ćudi, naročito ako se uzme u obzir geografska orjentacija stene.
1
Prvi cug je popela moja malenkost. Probelma nije bilo. Cug je retko boltovan - svega 4 komada
pa su zaglavci i "prijatelji" bili potrebni. Dužina smera je taman za uže od 60m. Ukoliko krenete sa
kraćim užetom, za one koji nisu peli, 15-tak metara ispod pravog standa je solidno drvce koje može da
posluži za istu stvar. Ipak 60-metarac je prava opcija. Pravi stand je u hladovinki, a osiguravanje je
sa podebelog drveta. Ima i trulih grana, treba paziti, neke sam namerno, lagano, polomio.
2
Momci su bili poprilično brzi za trojnu navezu pa smo posle par fotki krenuli i u drugi cug. Deki je počeo,
prešao malu traverzu i krenuo da penje po steni. Stigao gore, osigurao Želju i mene i bez problema smo dovršili
i cug br. II.
Gore smo primetili dve stvari:
-Prva, da je većina biljaka, uključujući i drvo koje služi za osiguravanje osudjena na odumiranje,
sve je prilicno suvo. U narednom periodu cenimo da nece biti bezbedno i trebalo bi bušiti. Ko bude mogao neka razmotri ovu opciju.
-Druga, da smo ostali sa malim količinama vode, na Suncu pomenutom u uvodu ovog izveštaja , a trebalo je popeti još
dva cuga i spustiti se. Mlavu je, 300m niže, isto to Sunce svojim zracima obasjavalo. Izgledala je prelepo...
3
Malo fotkanja i Željko je jedva čekao da krene da vodi. Treći cug je ošišao bez problema, zatim sam išao ja pa Deki. I bez mnogo
predaha, a ni vode, Želja je nastavio u IV cug - neopremljenu trojku.
4
Popeo je 4-ti, osigurao, mi za njim, malo penjanja na početku, nekih 10-15m, sve ostalo je u nekim skokovima, dodjosmo na vrh.
Kuda dalje? Kaže vodič levo pored šumarka nekih 15-20, drvo za abzajl. Važi! Kaže i Pera isto to. Važi! Lutali smo i tražili kako
da se vratimo, a u medjuvremenu iskapili sve zalihe vode. Prodjosmo i šumarak nekako (ako se to tako može nazvati). I dolazimo na
proplanak odakle smo sa leve strane spazili kulu Kudelinova. Možemo i tuda pa na Diskoteku abzajl. Neka! Tražili dalje i
pronašli put kojim se sa grebena silazi bez abzajla, a nalazi se, recimo, 30m od "tog drveta".
Ko nije bio ili prosao, neka čita:
Sa 4. standa (mi smo se tu osigurali) se nastavi po grebenu do stene koja se nalazi nekih 25m napred. Kada ste dosli, možete ici
preko stene - dešnje, a može i oko stene sa leve strane, kroz granje (nije mnogo gusto). Kada se popnete gore, bićete ispred
"onoga" što se zove šumarak. Sa leve strane, bliže ivici se taj šumarak zaobilazi (nije bas mnogo gusto) i ide se nekih 10-15m i
onda izadjete na plato sa kog se desno vide kule Kudelinova. Drzite levu stranu i ubrzo, posle 5-6m cete videti malu padinu u nekom
miksu travuljine i ponekog kamena koja se spusta u kuloar. Tu treba da sidjete i nastavite da se spustate.
Kuloar nas je dalje vodio pored stene sa koje smo trebali da izabzajlujemo , pravo na prokleti sipar. Silazili smo, zedni i umorni,
nekih 30-40 minuta po siparu po kom smo u par navrata izazivali manje lavine kamenja.
Sidjosmo, konacno, podelili opremu i seli na Zaječarsko, pastrmku i riblju čorbu i hektolitar ladne vode.
Ajduk- Broj poruka : 3
Godina : 45
Lokacija : Beograd
Datum upisa : 25.03.2013
Re: Miličin greben - 08.09.2013.
Bogami, mislim da ste vi imali prvenstveni silaz:)Jos niko nije odatle dosao do Kudelinove!
Do tog drvceta za abzajl malo je teze doci (naci), al bitno je sici i napiti se ladne vode:)
TT
Do tog drvceta za abzajl malo je teze doci (naci), al bitno je sici i napiti se ladne vode:)
TT
diskus_toma- Broj poruka : 70
Datum upisa : 18.04.2008
Re: Miličin greben - 08.09.2013.
drugi cug boltovi idu kroz četvorku a logična linija po pukotini je 5 po meni ta varijanta je zanimljivija mnogo, a drugi štand nikako ne praviti na drveću nego ima mesta za frendove i čokove, a može i klin.
a silaz bih preporučio kroz diskoteku.
P.S. popeo sam ovo prošli vikend, nisam pisao izveštaj smatram ga rutinskim jer je boltovan, po mom ukusu pregusto za tu ocenu, tj smer bi mogao biti rutinski za tečajeve, nigde sem u 4 cugu nisam se osećao nesigurno... ima jako labilnih blokova u tom cugu.
jera
a silaz bih preporučio kroz diskoteku.
P.S. popeo sam ovo prošli vikend, nisam pisao izveštaj smatram ga rutinskim jer je boltovan, po mom ukusu pregusto za tu ocenu, tj smer bi mogao biti rutinski za tečajeve, nigde sem u 4 cugu nisam se osećao nesigurno... ima jako labilnih blokova u tom cugu.
jera
djeremic- Broj poruka : 68
Datum upisa : 24.10.2012
Strana 1 od 1
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
|
|